zomeraupairnina.reismee.nl

Week Six (2-08-2016 tot 08-08-2016) !

Hallo allemaal,

Welkom bij alweer een nieuwe blog over één van de leukste weken tot nu toe!!! Het was namelijk de week dat mijn bezoek uit Nederland langskwam :)

Dinsdag eindigde ik mijn blog op London Luton Airport, aangezien ik helemaal klaar stond om Tam & Char in Londen te verwelkomen. Helaas werd mijn geduld erg op de proef gesteld, want ze hadden anderhalf uur vertraging... Ik merkte dat ik steeds nerveuzer werd haha, maar ik had er ook echt super veel zin in! Éindelijk, na dik twee uur gewacht te hebben, kwamen de meiden naar buiten lopen. Tamira gewapend met haar telefoon, want ze was aan het filmen, en Char op mij afrennend begroetten we elkaar hartelijk. Ik werd er zelfs een beetje emotioneel van!! Vond het super fijn om weer een beetje Nederland bij mij te hebben. Na de hartelijke barstten we alledrie los met onze verhalen en was het meteen super gezellig! We begonnen even later onze reis naar het huis. Eerst met de shuttle bus, toen de trein en toen 20 min lopen, wat een gedoe met een koffer hahaha... Toen we eindelijk bij het huis belandde, was het meteen tijd voor een rondleiding. Het was zo grappig om te zien hoe onder de indruk de meiden waren, aangezien ik heel decadent al best gewend ben aan het wonen in een mega huis!! Na de rondleiding besloten we meteen onze boodschappen voor de hele week te halen. Erg leuk om ze St. Albans te laten zien en oh my wat een lekkere dingen hadden we gekocht (en ja mama er zaten zeker ook gezonde dingen bij ;) ) De meiden hadden bedacht om alles te filmen en te fotograferen, zodat we een after movie kunnen maken. Dus er werd er zeker van alles gefilmd, het uitpakken van de boodschappen bijvoorbeeld. Het terugkijken is echt hilarisch. De rest van avond hebben we vrij rustig aan gedaan. Lekker gekookt en films gekeken, heerlijk! 'S avonds schrokken Char en ik ons nog even dood, aangezien Tamira opeens Zombie-like op stond en een soort van met ons gesprek mee ging praten hahahaa, jeetje wat hebben we gelachen.

Woensdag stond de wekker niet al te vroeg en hebben we lekker rustig aan gedaan. De dag begon meteen al goed met onze zelf gebakken 'American Pancakes', yummiee!! Daarna lekker de tijd genomen om op te maken etc.. Toen gingen we Londen in om te SHOPPEN! Uiteindelijk hebben we zes uur lang Oxford Street verslonden en heerlijk geslaagd met ons shopdagje. Aangezien we vrij laat in Londen waren, was het al 9 uur 's avonds toen we klaar waren. Het was dus tijd om iets op te zoeken om te eten en dat werd uiteindelijk Pizza Express, jeeej. Met een extreem voldaan gevoel kwamen we rond elven thuis, maar we zochtten wel snel onze bedjes op, want moe waren we zeker.

Donderdag stond de wekker wat vroeger, maar helaas waren we uiteindelijk wat later in Londen dan gepland doordat er treinen waren gecancelled. Op het programma stonden alle ultieme hightlights van Londen. We hebben van de Tower Brigde naar de Big Ben gelopen en toen met de metro richting een station dichtbij Buckinham Palace, waar we via een te leuk park naar Buckinham Palace hebben gelopen. Dat was onze laatste halte van de dag. Het was heel erg vermoeiend, maar ZO leuk en het was het absoluut waard. We hebben ook deze dag veel gefilmd en gefotografeerd. We wilden 's avonds eigenlijk naar de club, maar na het lang moeten wachten op de trein en zeer pijnlijke voetjes besloten we lekker ik St. Albans te blijven 's avonds. We gingen uiteindelijk naar O'neill's, een typisch Engelse pub, om wat drankjes te doen en gingen toen heerlijk slapen. Tam & ik vielen blijkbaar bam meteen in slaap hahaha!

Vrijdag waren we nog erg moe van donderdag, maar gingen gezellig op pad naar Camden om de Camden Market te bekijken. We vielen alle drie zwaar voor de charmes van de markt en hadden een heerlijke middag! Aangezien Tam & Char hun koffer moesten pakken om 's avonds in te kunnen checken in hun hotel moesten we bijtijds weer terug. Op het St. Albans treinstation namen we voor 24 uur afscheid van elkaar. Zij gingen door naar hun hotel en ik ging weer naar het vliegveld nu om mijn ouders en Nouk op te halen. Gelukkig had hun vliegtuig geen vertraging en hoefde ik niet lang te wachten. De ontmoeting was super emotioneel, maar het was ZO fijn om te na 5,5 week weer te zien. We gingen op weg naar hun hotel en na het in checken en droppen van de bagage gingen we gezellig uiteten. De avond bestond uit heeeerlijk eten, heel veel bijgeklets en gezelligheid. We gingen allemaal voldaan en happy slapen.

Zaterdag ontmoette ik ze 's ochtends in hun hotel om samen te ontbijten. Daarna gingen we op weg naar Londen om hetzelfde rondje te lopen dat ik met Tam & Char donderdag had gelopen, van de Tower Bridge naar de Big Ben. Ik vond het zeker geen straf om het nog een keer te zien, omdat het één van mijn favoriete routes is in Londen. Na onze mega wandeling stapten we de metro in naar Covent Garden om Char & Tam te ontmoeten om gezellig wat te drinken samen. Deze gezelligheid werd heel toeristisch afgesloten met een fotoshoot bij een rode telefooncel haha! Hierna nam ik officieel afscheid van Tam en Char en ging ik met mn ouders en Nouk terug naar St. Albans.

Zondag ging ik 's morgens weer bij mn ouders en Noukie ontbijten in hun hotel. We besloten deze dag vrij rustig aan te doen, om al onze knietjes en voetjes te sparen. Ik heb ze wat van St. Albans laten zien en Nouk en ik hebben saampjes lekker geshopt. Na een heerlijke lunch nam ik ze mee naar het huis van mijn hostfamily. Hier ontmoetten zij Melissa en showde ik ze het huis. Ook zij waren erg onder de indruk van het huis haha! Het was heel gek om ze in het huis te hebben, maar ook heel leuk en leuk dat ze Melissa hebben gezien en gesproken! Eind van de middag bracht ik ze naar het vliegveld en was het gek om daar alleen achter te blijven.

Vandaag denk ik nog veel terug aan afgelopen week, jeetje ik heb echt genoten! Maar het gewone leven gaat vanaf vandaag gewoon door. De meiden zijn vandaag terug gekomen van vakantie en met een dikke knuffel begroetten we elkaar. Was echt fijn om ze weer te zien!

Nu ga ik slapen!!!!!

Bye Bye

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active