zomeraupairnina.reismee.nl

Week Two 04-07-2016 - 11-07-2016

En dan is er weer een week voorbij, wat gaat de tijd toch ontzettend snel! Mijn tweede week in het mooie St. Albans is alweer voorbij en het was weer één en al plezier :)

De week begon meteen al met een leuke dag, namelijk met zn viertjes (dus mijn host mum (Melissa), Isabella, Milly & ik) naar een pretpark! Rond half 10 vertrokken we met de auto naar Gulliver's Land. Dit prepark was perfect voor de meiden, aangezien alle attracties super kindvriendelijk waren. Met als resultaat dat we in wel 25 attracties zijn gegaan. Isabella's favoriete attractie waren de botsauto's, Milly's favoriete attractie was de Splash, Melissa's favoriete attractie waren ook de botsauto's en mijn favoriete attractie was de achtbaan! Het was een gezellige dag, maar aan het einde van de dag waren de meiden suuper moe. En super moe of hongerig betekent DRAMA..... Dus Melissa en ik hebben snel eten gemaakt en toen was de rust gelukkig wedergekeerd.

Vanaf dinsdag gingen de meiden gewoon weer naar school. Ik heb de school run helemaal onder de knie en de meiden luisteren goed naar mij 's ochtends. Woensdagmiddag haalde ik Milly weer eerder van school op en gingen we naar de stad. Milly heeft dat hele stuk (ongeveer 15 min lopen) gefietst! In de stad hebben we wat boodschapjes gedaan en had ik een coffee date gepland met een andere Nederlandse au pair. Super gezellig en chill om even Nederlands te praten haha! Donderdag was een vrij normale dag. Ik merk alleen wel dat ik af en toe moeite heb met de 'tantrums' van Isabella. Ze kan af en toe echt helemaal uit haar slof schieten, dan slaat/bijt ze, schreeuwt ze en roept ze de gemeenste dingen als 'I hate you' of 'Go home now!'. Ik vind het soms moeilijk om dat dan niet persoonlijk op te vatten, maar ik kan het steeds beter handelen. Melissa vertelde mij dat ze dit de laatste tijd wel vaker heeft dan anders, dus dat is wel jammer. Al denk ik niet dat dat door mij komt, Isabella kropt namelijk haar gevoelens op en als iets dan niet naar haar zin gaat, ontploft ze... Gelukkig hebben de meiden bijna vakantie en zal het allemaal wat relaxter gaan/zijn. Vrijdag was het weer 'mommy day' en was Melissa er om voor de meiden te zorgen. Ik help dan meestal wel met het ontbijt en dit keer ging Meliasa ook naar de sportschool, dus paste ik die ochtend op Milly. We hebben samen geschilderd en spelletjes gedaan, dat was erg leuk. Later die dag ben ik naar de stad gegaan met een boek en heb ik lekker gelezen bij de Costa met een kop koffie en een sneaky Carrot cake mmm :) 's Avonds ging Melissa uit en paste ik op de meiden. Ik was een beetje nerveus om ze voor het eerst naar bed te brengen, maar het ging toppie! Ik heb 'In de maneschijn' en 'Berendbotje' voor ze gezongen en dat vonden ze helemaal geweldig. Ze gingen meteen slapen, waardoor ik die avond een uur lang heb kunnen skypen met mijn mama, dat was erg fijn en gezellig!

Mijn weekend zat prop vol, maar was weer hélemaal GE-WEL-DIG! Zaterdag had ik afgesproken met twee andere Nederlandse au pairs (die ik bij de meet up vorige week had ontmoet) en met een Amerikaans meisje om een dagje in Londen te spenderen. We hebben super veel gezien, namelijk:London Eye, Shakespeare's Globe, Leicester Square, Trafalgar Square, Cathedral, Tower Bridge, London Brigde, Borough Market, Covent Garden. Borough Market was absoluut mijn favoriete 'sight' van de dag. Het was een mega grote markt met allemaal schattige kraampjes met eten uit allemaal verschillende landen. We hebben daar een overheerlijke burger gegeten! De markt had echt een super leuke sfeer!! Maar dit was zeker niet hét hoogtepunt van de dag, dat was namelijk de WestEnd Musical Charlie and the Chocolate Factory. Wauw dat was echt zo'n geweldige ervaring. De decors waren prachtig, de liedjes waren super vrolijk, de cast was heel goed en we hadden goede plekken ook al zaten we heel hoog op het derde balkon. En dat allemaal voor maar 24,50£! We gingen alle vier met een voldaan en vrolijk gevoel naar huis.

Zondag was het weer hup naar Londen, want ik had samen met weer twee andere Nederlandse au pairs (ook van de meet up van vorige week) kaartjes weten te bemachtigen voor Wireless Festival. We hadden rond 12 uur afgesproken voor Finsbury Park, waar het festival plaats vond. Er hing een super goede sfeer en het hele terrein stond vol met foodtrucks, ik vind altijd dat foodtrucks meteen voor een leuke gezellige sfeer zorgen!! En oh ook de artiesten die wij hebben gezien, mochten er zeker wezen: Fergie, Jay Sean, Big Sean, Jess Glyne (zij was écht zo goed!), Martin Garrix & Kygo. Manon, Anouk & ik hebben lekker lopen zwijmelen bij Martin Garrix en Kygo... :) Al mocht hun muziek er ook zeker wezen! Het was een heerlijk zonnige dag vol goede muziek en gezelligheid.

Ik belandde voldaan, maar super moe in mijn bed en ook vandaag (maandag 11-07) ben ik moe en moest ik weer even goed in het ritme komen! Maar de school run en de rest van de dag is prima verlopen!

Ik geniet nog steeds elke minuut van de dag van het au pair zijn! Volgende week maandag volgt er weer een nieuwe update!

Cheers,

Nina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active