zomeraupairnina.reismee.nl

Week 8 & 9!! (16-08-2016 tot 25-08-2016) Last two weeks... :)

Hallo allemaal,

Welkom bij mijn laatste (denk ik ;) ) blog over mijn au pair avontuur. Ik schrijf deze blog weer op het vliegveld, maar nu haal ik niemand op, maar ga ik terug naar huis. Ik moet zeggen dat ik mij best raar voel. Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik mij moet voelen. Aan de ene kant wil ik echt niet naar huis, omdat ik hier heel veel leuke nieuwe vrienden achter moet laten, daarnaast is Londen een te gekke stad en wil ik daar niet weg, ook ga ik mijn vrijheid missen, maar ik ga natuurlijk vooral de beste hostfamily ever missen. Toen Melissa en de meiden mij afzetten bij het treinstation merkte ik dat ze heel verdrietig waren. Milly liet mij niet meer los en was aan het huilen. Isabella wist niet hoe zij haar gevoelens moest uiten en werd opeens heel stil en Melissa gaf mij twee dikke knuffels! We hebben afgesproken dat ik vlak voor kerst terug kom om ze te bezoeken en om met z'n allen kerstinkopen te doen op Oxford Street (Nouk jij weet dit nog niet, maar jij bent ook van harte uitgenodigd! Ga je mee? Haha). Daarnaast hebben we afgesproken om heel veel te skypen en te appen! Aan de andere kant merk ik dat ik thuis toch wel erg mis en niet kan wachten om iedereen weer in mijn armen te sluiten!! Mijn laatste twee weken waren weer intens genieten!!!

Dinsdag 16-08 was ik nog steeds bij Eveline. Daar had ik maandagavond namelijk geslapen. Na heerlijk uitgeslapen en ontbeten te hebben, gingen we op pad naar de Kensington Gardens. Dat schijnt namelijk heel mooi te zijn. Eenmaal aangekomen viel dat erg tegen en was het een gewoon park. Uiteindelijk hebben we, samen met Daphne, uren lang gepicknickt en gekletst. Super gezellig! Na de picknick wilde we rondlopen, maar moesten eerst even via een wc. Helaas was dit een probleem. Er was een wc in het park, maar daar mocht je alleen heen als je een kind bij je had. Ja mensen jullie lezen het goed..... En het leek ons geen goed idee om zo maar een kind van de straat te plukken en mee te nemen naar de wc. Gelukkig werd het snel goedgemaakt toen we er achter kwamen dat we, na even zoeken, geplast hadden in het Hilton haha!

Woensdag 17-08 begon erg sportief. Ik ging samen met Melissa naar haar gym. Dat was echt even lekker en heel gezellig. Aan het einde van ons uur gingen we boksen en dat ging er hard aan toe, vooral Melissa liet zich lekker gaan!! Na de gym gingen we gezellig ergens een kopje koffie drinken en daarna ging ik mij klaar maken thuis om Londen in te gaan. Ik wilde namelijk nog twee musea bezoeken. Ik ben uiteindelijk naar het British Museum en The National Gallery geweest. Beide waren echt prachtig én gratis!!! Het was de eerste keer dat ik alleen Londen in ging en dat werkte prima. 'S avonds chillde Melissa en ik lekker op de bank.

Donderdag18-08 begon weer sportief, we hadden helemaal de smaak te pakken en gingen weer naar de gym. Dit keer gingen we een 'Synergy' les volgen en mijn god dat was zwaar hahaha. Maar ook dit voelde weer heel goed! Toen we thuis kwamen, was ik super moe en had ik een film gekeken. Rond half 4 kwamen de meiden weer thuis van hun tweede vakantie. Weer werd ik met dikke knuffels begroet en werden alle verhalen in één adem verteld (naja misschien meer). Ze waren erg moe, dus we chillde een beetje rondom het huis.

Vrijdag 19-08 was een te leuke dag. Lorena's familie was overgevlogen en Lorena en ik gingen gids voor één dag spelen. We gingen alle ultieme hightlights langs in Londen en het was heel gezellig. Ik heb zelfs een paar Spaanse woorden geleerd haha! De leukste highlight van deze dag vond ik St. Pauls Cathedral. We beklommen 1161 traptreden om uiteindelijk een prachtig uitizcht over Londen te hebben. Maar ook de katedraal zelf was prachtig!! 'S avonds gingen Lorena en haar familie naar huis en ging ik door naar de Salsa Club om daar wat Nederlandse au pairs te ontmoeten. Het was weer een hilarische avond en ik ging met een voldaan en vooral intens moe gevoel slapen.

Zaterdag 20-08 ging mijn wekker helaas vroeger dan normaal. Ik ging samen met de fam naar een 'Scare Crow festival'.Jaarlijks wordt er in een dorpje een wedstrijd gehouden waarin alle buurtbewoners een vogelverschrikker naar keuze mogen maken en dat is dan drie dagen lang open voor bezoek. Er kan dan op de vogelverschrikkers gestemd worden en dan komt daar een winnaar uit! Dit schijnt typisch Brits te zijn, dus het was leuk om dat mee te maken. Toen we thuis kwamen chillde ik even op mijn kamer. Daarna ging ik door naar Lorena's huis om daar met haar familie Spaans te eten, yummyyy! Daarna gingen Lorena, haar broer en ik naar onze favo club om mijn laatste weekend Londen goed af te sluiten!!! En jeetje de muziek was weer geweldig en we hebben vijf uur lang achterelkaar gedanst. We besloten tot het einde (3 uur) te blijven en liepen daarna rustig naar het treinstation. Daar moesten we uiteindelijk 2 uurtjes wachten op de eerste trein die 's morgens kwam. Dit keer dus niet de laatste trein per ongeluk, maar bewust gemist haha!!

Zondag 21-08 kwam ik om 7 uur 's morgens thuis en bestond mijn dag uit slapen, slapen en nog eens slapen haha!

Maandag 22-08 had ik een leuk en gezellig dagje met de meiden. We hadden een rustige ochtend en vertrokken rond 11 uur naar het zwembad in St. Albans. Het was heel leuk om met de meiden te zwemmen en ik denk dat ik alle mogelijke truckjes in en om het water heb aanschouwd. Na het zwemmen hadden we in het cafeetje daar geluncht en de rest van de middag thuid rustig aangedaan. 'S avonds was ik weer uitgenodigd om bij Lorena en haar familie te eten, suuper gezellie. Daarna gingen we natuurlijk weer Harry Potter kijken (I am hooked!!!).

Dinsdag 23-08 was ik suuuper moe. We zijn eigenlijk alleen even heen en weer naar de bieb geweest en hebben daar een boom beklommen haha. Ik merkte wel aan de meiden dat ze me ists meer gingen knuffelen en vaker zeiden 'I love you' of 'You are the best' of 'Big Sister'. Zij voelde dat mijn vertrek dichtbij kwam!

Woensdag 24-08 gingen de meiden en ik naar het centrum om daar inkopen te doen voor onze 'Dutch Night'. Daarna gingen we in de tuin met water spelen, omdat het bloedheet was! Melissa kwam vroeg thuis om de meiden van mij over te nemen, zodat ik al het eten voor de Dutch Night kon klaarmaken. Ik heb gemaakt als voorgerecht: pizza met een pizzabodem van bloemkool ipv deeg. Als hoofdgerecht: Boerenkool met worst haha! Vonden ze erg lekker!! Als nagerecht: Poffertjes. Oh en ik had ook Amstelbier gekocht!! Het was suuuper gezellig en Lorena was er ook bij! Na het eten gingen de meiden en ik naar boven om mijn koffer in te pakken. Dat moest natuurlijk wel een beetje opgeleukt worden, dus trokken de meiden al mijn kleren aan en hielden we een Fashion Show!! Hilarisch! Na het inpakken mochten de meiden bij mij op de kamer (of te wel met zn drieën in mijn bed slapen) slapen en hielden we een sleepover. We sliepen al rond 8 uur, ik ook dat was echt zalig.

Vandaag was een rare dag. Ik heb de laatste dingetjes ingepakt en dus afscheid genomen van iedereen. Lorena ging mee naar het vliegveld, super lief en gezellig!! Nu sta ik bij de gate en ben ik enorm zenuwachtig voor het vliegen.... Haha! Om 18:30 Nederlandse tijd land ik op Schiphol.

Ik kan niet geloven dat deze tijd nu voorbij is, maar het was één van de beste ervaringen uit mijn leven. Ik heb zo veel geleerd, nieuwe dingen gedaan, nieuwe prachtige mensen ontmoet en heel leuk werk mogen verrichten. London and St. Albans it was a pleasure!!!!

Byebye!

Reacties

Reacties

Tante Mirjam

Lieve Nina ik heb met heel veel plezier elke week je geweldige verhalen gelezen. Zo waren we goed op de hoogte.
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat je weer terug bent. Was super leuk op Schiphol.
Xx Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active