zomeraupairnina.reismee.nl

Week 7 (09-08-2016 - 15-08-2016) :

Hallo allemaal & welkom bij alweer mijn zevende blog over week 7!

Nadat ik vorige week genoten had van een vrije week was het deze week weer even wennen om in het werkritme te komen. Maar ondanks dat was het weer een leuke werkweek vol avonturen!

Aangezien de meiden maandag eind van de middag pas thuis waren gekomen van vakantie, begon mijn werkweek dinsdag pas echt.

Dinsdag ging de wekker gewoon weer om 06:15 en dat was even moeilijk haha! Gelukkig waren de meiden erg makkelijk en in een super goed humeur en hadden we een gezellige ochtend vol met spelletjes, kleurplaten maken en restaurantje spelen. Rond 11 uur kwamen de Oom van Milly & Isabella en hun nichtje en neefje langs om bij ons te spelen. Milly en Isabella vonden het geweldig dat ze er waren en ze hebben goed met elkaar gespeeld. Meeste van de tijd speel ik dan gewoon mee, zodat ik een oogje in het zeil kan houden. Na een gezellige lunch met z'n allen gingen we naar boven waar ik Isabella aan haar neefje Henry heb gehuwd hahaha. We hielden een hele officiele ceremonie en verkleedden ons in Frozen jurken. Toen ze officieel getrouwd waren, mocht Henry zijn bruid natuurlijk kussen en woh dat deed hij. Hij ging er vol voor met zijn tong naar buiten gehangen.... Iedereen lag helemaal dubbel van het lachen!! Nadat ik de 'tea' voor de meiden had gemaakt en ze lekker gegeten hadden, kwam Melissa thuis om de meiden van mij over te nemen. Ik ging meteen naar mijn kamer om mij om te kleden, want ik ging uiteten met Lorena, Aden en Simon (de twee guys die we op ons treinstation avontuur hadden ontmoet). We gingen eten bij een Italiaan en daarna naar de pub om te poolen. Het was echt ZO gezellig en hilarisch, aangezien beide jongens heel grappig zijn haha! Na de pub liep ik met Lorena naar huis en viel ik met een voldaan gevoel in slaap.

Woensdag hadden Lorena en ik onze tweede playdate georganiseerd, maar nu bij haar thuis. De meiden waren weer compleet hysterisch en blij, omdat ze het erg leuk vinden om met Jack & Leah te spelen. Na de lunch gingen de meiden op hun fietsjes naar het huis. Daar gingen ze meteen met z'n viertjes spelen, eerst binnen en toen buiten. Lorena en ik hadden toen even tijd om lekker te kletsen. Na het spelen gingen we met z'n allen kokos koekjes bakken. Het was een lekkere chaos, maar de koekjes waren yummie en de kids waren helemaal gelukkig met hun resultaat! Nadat de kids nog even boven hadden gespeeld, was het tijd om terug naar ons huis te gaan. We gingen via de supermarkt voor wat kleine boodschappen. Toen we thuis kwamen waren de meiden super moe, dus liet ik ze even televisie kijken. Ik maakte hun 'tea' en deed ze alvast in bad, zodat Melissa dat niet hoefde te doen. 's avonds had ik een chill avondje op de bank samen met Melissa. We keken de Olympische Spelen, maar nee hoor dat deden we zeker niet omdat er super knappe gespierde mannen in kleine speedos aan het duiken waren ;).

Donderdag was een super gezellige dag met de meiden. We hadden bedacht om er een bakdag van te maken. De bakdag begonnen we met het bakken van brood. De meiden zijn altijd erg behulpzaam in de keuken, dus dat ging super goed! Het brood was erg goed gelukt en we namen meteen een stukje tijdens de lunch. Na de lunch gingen we naar het winkelcentrum om boeken te lenen bij de bieb en om de laatste ingrediënten voor onze bananen cake te kopen. De meiden waren nog erg moe van gisteren, dus ze mochten in de buggy (naja Milly zat in de buggy en Isabella stond op het buggyboard). Aangezien het in St. Albans vrij heuvelachtig is, was deze wandeling (25 min) een aardige workout haha! Op de terugweg hadden de meiden het eigenlijk gehad en ik eigenlijk ook, dus was het tijd voor muziek. De meiden mochten om de beurt de DJ zijn wat inhield dat ze mijn telefoon mochten vasthouden en liedjes van mijn Spotify mochten uitkiezen. Ze vonden het helemaal geweldig en op deze manier ging de terugweg lekker snel. Toen we thuis kwamen konden we beginnen aan ons tweede baksel: een bananen & chocolate chip cake. De meiden waren weer super behulpzaam en als beloning mocht er gesnoept worden van het beslag. Yummy het was echt verrukkelijk!!! We sloten de gezellige middag af met pizza voor 'tea' en een film. Helaas toen Melissa de meiden naar bed bracht brak de chaos los. Beide meiden zijn af en toe over-emotioneel en aangezien ze vrijdagavond door hun vader opgehaald zouden worden om een week met hem weg te gaan, waren ze daar erg nerveus voor. Ze missen Melissa allebei erg gauw, dus een week lang zonder haar is heel erg moeilijk voor ze. Vooral Isabella reageerde hier heel heftig op. In sprong natuurlijk meteen bij om te helpen en uiteindelijk gingen ze slapen. Ondertussen was ik al begonnen met het avondeten voor Melissa en mij, maar voordat we konden zitten en eten was het al 9 uur geweest. We waren allebei kapot.... Gelukkig ging ik 's avonds met een goede vriend bellen en vrolijkte mij dat weer erg op!

Vrijdag was het 'mummy day' en zorgde Melissa voor de meiden. Ik had ze alleen 's morgens, omdat Melissa naar het ziekenhuis moest om bloed te laten prikken. Isabella was helaas erg heftig deze ochtend. Ze was bloed chagerijnig en alles moest op haar manier gaan.... Heel jammer, maar ik wist dat het niet aan mij lag, maar aan het feit dat ze over een paar uur opgehaald werd door haar vader. Op een gegeven moment was ze zo boos en agressief, waardoor ik even heel streng moest ingrijpen. Ze schrok hier heel erg van en rende schreeuwend naar de speelkamer. Ik weet dat ik haar op dit soort momenten alleen moet laten om rustig te worden. Ik besloot met Milly een spelletje te doen om de rust weer even terug te krijgen. Op een gegeven moment kwam Isabella de keuken in met twee zelfgemaakte 'sorry' kaarten in haar handen, nou dit smolt dus echt mijn hart. En nadat ik Isabella had uitgelegd waarom ik streng had opgetreden, was de rust wedergekeerd en hadden we toch een gezellige ochtend. Melissa kwam weer terug en nam de meiden mee naar het centrum om naar de kapper te gaan en te shoppen. Ik had dus even tijd om lekker te chillen! 'S avonds ging ik met wat au pairs uit de buurt naar o'neil's (een typisch Engelse pub) om dansjes en drankjes te doen. Het was echt een suuuper avond.

Zaterdag kon ik heerlijk uitslapen. 's middags had ik met Anouk en Francesca afgesproken in Londen bij een outdoor pool (of te wel een Lido, wist niet dat ze dat zo noemde haha). Het was prachtig weer, dus het was een heerlijk relaxt middagje. Bij het zwembad was een super chille douche en kleedruimte waar Anouk en ik ons klaar konden maken voor de avond. We namen lekker onze tijd en zagen er toppie uit ;). We namen de metro naar Oxford Circus om daar Lorena te meeten. We liepen samen naar Soho om daar in het schattigste restaurant ooit de heerlijkste Sushi te eten. We moesten ook echt japanese style op de grond op een kussentje zitten. Het was een hele leuke ervaring. Na de Sushi was het tijd om alle calorieën er natuurlijk weer af te dansen. We gingen naar mijn favoriete club (Be at One) en hadden daar weet de avond van ons leven. De muziek was ZO goed, waardoor we drie uur achter elkaar hebben gedanst, gelachen en genoten. Maar zoals elke zaterdag moest er natuurlijk weer iets avontuurlijks gebeuren. We verlieten de club rond 1 uur om de laatste trein die nacht (die ging om 1:40) te halen. De metro's reden al niet meer, dus we moesten lopen. Helaas waren onze telefoons leeg en moesten we de weg old school aan de hand van bordjes vinden. We hadden alleen alledrie de hele tijd het gevoel dat we in rondjes liepen en dat was ook zo. Op een gegeven moment ging de trein al bijna en besloten we te rennen voor ons leven. We hebben uiteindelijk 20 min lang door Londen gerend, maar waren helaas toch te laat op het station. Toen we het station binnen renden, hoorde we opeens een stationsmedewerker roepen: 'Guys slow down, the train is delayed'. Oh wauw we waren alledrie zo intens blij dat we niet konden stoppen met rennen, lachen en gillen hahaha. Iedereen moest echt gedacht hebben dat we gek waren. Maar wat een geluk, we hadden de trein gehaald!!! Anouk bleef bij mij slapen, dus we konden gezellig met z'n drietjes dezelfde trein nemen. Toen we thuis kwamen vielen we super snel in slaap.

Zondag hadden Anouk en ik heerlijk uitgeslapen. Rond half 12 vertrokken we naar het station om op weg te gaan naar Brick Lane om de Sunday Markets te bekijken. Het was weer zalig weer en de sfeer bij Brick Lane was geweldig, dat kwam vooral door de straatartiesten die daar de sterren van de hemel speelden. Na nog wat park chillings gingen we naar huis. Helaas moest ik anderhalf uur wachten op mijn trein....... Gelukkig kwam Lorena met het grandioze idee om elkaar in het centrum te meeten en ergens te eten. Het was super gezellig!!! Toen ik thuis kwam, had ik nog even lekker met Melissa gekletst en ging ik op tijd slapen.

Vandaag heb ik veel in het huishouden gedaan en ga ik zo naar het park om daar Lorena en de kids te ontmoeten. Het is alweer prachtig weer!! Vanavond ga ik bij Eveline slapen en gaan we morgen met z'n tweetjes de Kensington Gardens bekijken.

Dit is mijn één na laatste week.... Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten en wil hier eigenlijk nooit meer weg, maar aan al het leuks komt een eind en ik heb ook erg zin om iedereen in Nederland weer te zien!!

Ik wens jullie allemaal een fijne maandag toe & tot mijn volgende blog :)

Kusjes Nina

Reacties

Reacties

Youri

Super leuk om te lezen!!

X

annabel

Hallo nina,
wat leuk om te lezen wat je allemaal gedaan hebt.
Hoe bevalt het in Engeland? Ik ga 12 september na Engeland als au pair!

Gr annabel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active