zomeraupairnina.reismee.nl

Week Three 11-07-2016 - 18-07-2016

Hallo allemaal!

Welkom bij alweer mijn derde blog :) Het gaat heel goed met me en ik merk dat ik mij al helemaal 'part of the family' voel!

Na mijn drukke vorig weekend had ik wel even pittige opstart problemen... Ik was maandag en dinsdag erg moe, maar het werk gaat natuurlijk gewoon door. Gelukkig zaten de meiden beide dagen tot 15:10 op school, dus kon ik die dagen lekker rustig aan doen. Met als resultaat: verslaafd aan Keeping Up With The Kardashians, oepss...

Milly en Isabella hebben de laatste tijd een super goed humeur en zijn super vrolijk. Ik denk dat het ook door het weer komt, want het is EINDELIJK zomer weer hier in St. Albans, zalig! Ik merk ook dat ik het huishouden en alle ins en outs van de school run suuper goed onder de knie heb. Ik heb 's morgens voordat ik de meiden naar school breng zelfs tijd over om klusjes te doen die ik normaal pas na de school run kon doen, scheelt weer :)

Vanaf woensdag was de moeheid helemaal over en kwam ik weer goed in het ritme. De middag spendeerde Milly & ik in de bibliotheek, dat was erg gezellig. Daarna haalde we samen Isabella op en gaf ik de meiden een make-over, Isabella had namelijk nieuwe make-up gekregen van Melissa. Ze vonden de make-over echt helemaal geweldig!

Donderdag had ik weer wat één op één tijd met Isabella. Dit keer gaf zij mij een make-over. Ik zag eruit alsof ik had gevochten en een blauw oog had gekregen, gelukkig was Isabella wel blij met het resultaat haha! Na haar 'tea time' voerde ze een poppenshow voor mij op. Deze dag gaf Isabella mij ook opeens een hele lange knuffel en zei dat ze blij was dat ik er was. Dat was fijn om te horen, vooral aangezien ze soms best een challenge kan zijn! Ik probeer ook veel hard te lopen en dat lukt mij aardig! Deze dag waren Milly & Melissa allebei thuis met de lunch, dus had ik heel leuk de tafel gedekt en hadden we een gezellige lunch. Milly's praatjes zijn echt hilarisch, ze is al zo wijs!

Vrijdag was het weer 'mommy day' en zorgde Melissa voor de meiden. Alhoewel ik de ochtend wel spendeerde met Milly, omdat Melissa naar de sportschool ging. Vrijdag stond ook in het teken van skypen! Dat is echt zo'n leuke manier om in contact te blijven met vrienden en familie!! Ik had vrijdag met mijn ouders & Nouk geskyped om ze veel plezier te wensen op hun vakantie in de Ardennen! Dat was wel even gek, want het is de allereerste keer dat ik niet mee ga kamperen. Ik moet ook bekennen dat ik het wel mis!

Maar gelukkig was er genoeg afleiding en gekte vrijdagavond, ik had namelijk een kroegentocht samen met een andere Nederlandse au pair hier in St. Albans. Bij de eerste bar was het meteen al raak. Een jongen stapte op ons af en vroeg waar we vandaan kwamen. Toen richtte hij zich op mij en zei 'I caught your eye and would like to have your number'. Het was best een leuke jongen en alleen mijn nummer kon geen kwaad. Bij de laatste bar was het voor de tweede keer raak, maar nu door een super oude man.... Hij bleef maar tegen mij aan praten en gaf zijn kaartje aan mij hahahaha! Al met al was het een heeerlijke avond.

Zaterdag kon ik een beetje uitslapen, wauw wat was dat fijn. 'S middags ging ik met wat Nederlandse au pairs lunchen en shoppen in London. Ik ben zoo goed geslaagd (jurkje & kort gestreept broekje bij de H&M en twee paar schoenen & sokken bij de Primark). Na weer lekker veel gelopen te hebben, besloten we deze dag af te sluiten bij de Pizzahut! Ik was op tijd thuis en ging lekker op tijd slapen. Maaaar, hoe zit het nou met die leuke jongen denken jullie nu vast ;) Nou goed die leuke jongen bleek toch niet zo leuk te zijn. Gedurende de hele zaterdag stuurde hij mij tientallen appjes of ik langs wilde komen en wat ik aan het doen was etc... Ik was het zat en zei hem dat ik een opdringerige jongen niet aantrekkelijk vond. Nou ik heb het geweten hij deed vet raar en ik heb hem meteen geblokt. (sorry mam&pap, ik zal het niet meer doen, geen zorgen ;) )

Zondag had ik ultiem uitgeslapen, heeeeerlijk! Ik voelde mij deze dag een ware tourguide, omdat ik een nieuwe Spaanse au pair in town heb rongeleid door St. Albans, dat was super gezellig! Het was zomerachtig weer, dus we hebben een lange tijd in het park gespendeerd!!

En vandaag is het alweer maandag, week vier, tijd vliegt!! Het was ontzettend warm vandaag, dus een ijsje en een watergevecht was hard nodig vandaag na school. Ik heb zo gelachen en was kletsnat, voelde mij weer helemaal kind ghehe! Toen ik Isabella aan het afdrogen was, zei ze 'You are the best au pair ever, I love you'. Heart-melting moments!!! Maar dat was niet het enige, Milly vertelde toen we terug liepen van school dat ze een bloemetje voor mij had geplukt, omdat ze wil dat ik voor altijd blijf. En ze had al helemaal bedacht dat desnoods mijn familie over kon vliegen en we met z'n allen in het huis hier kunnen wonen. Zo schattig!!

Nu ga ik eten maken en nog even genieten van de zon met mijn boek :)

Byeeeee xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active